Stimați clienți,

Vă informăm că începând cu data de 1 iunie 2024, magazinul online Fresenius Kabi România va fi închis definitiv. Produsele noastre vor fi în continuare disponibile în alte magazine online și în farmacii.

Ne pare rău pentru eventualele neplăceri pe care această schimbare le-ar putea cauza, dar vă asigurăm că veți avea acces în continuare la produsele noastre.

Echipa Fresenius Kabi România rămâne la dispoziția dumneavoastră pentru orice întrebări sau nelămuriri, la adresa de email office-ro@fresenius-kabi.com.

 

Conditii de cumparare

Conditii de cumparare
 
     Fresenius Kabi este o societate comerciala organizata in conformitate cu legislatia din Romania si cu legislatia Uniunii Europene si care activeaza in piata de servicii medicale, fiind unul dintre cei mai importanti furnizori de produse de nutritie, farmaceutice si echipamente medicale din Europa.
site-ul https://freseniuskabi-magazin.ro/, denumit in continuare “Fresenius Kabi”, este administrat de societatea comerciala SC Fresenius Kabi Romania S.R.L. (denumita in continuare “Fresenius Kabi” sau "compania", cu sediul social in Ghimbav, Jud. Brasov, Str. Henri Coanda nr. 2, si puct de lucru in Bucuresti, Str. Dr. Iacob Felix nr. 63 – 69, Et. 8, Sectorul 1, cod postal 011033, avand CUI 3391027 si numar de inregistrare la Registrul Comertului J08/487/1993.
     Navigarea pe site-ul https://freseniuskabi-magazin.ro urmata de plasarea unei comnezi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea documentului conditii de cumparare de catre orice client. Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si conditiile de cumparare, notificand clientulprin afisarea pe site a ultimei actualizari. Orice modificari care afecteaza intr-o masura semnificativa clientulin relatie cu Fresenius Kabi sau eventuale modificari aduse activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal ale clientul, pot fi notificate acestuia sub forma unui e-mail, SMS sau mesaj afisat pe website, in masura in care acesta din urma a fost de acord cu aceasta modalitate de informare. Prezentul document, conditii de cumparare se aplica comnezilor efectuate exclusiv prin intermediul site-ului https://freseniuskabi-magazin.ro astfel cum acestea sunt publicate la acel moment pe site.
 
     1. Definitii
 
     Continut are urmatoarea definitie reprezentand:
  • Toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic (laptop, tableta, smartphone);
  • continutul oricarui e-mail trimis utilizatorilor sau clientilor sai de catre Fresenius Kabi prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • Orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Fresenius Kabi utilizatoruluisau clientului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;
  • Informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Fresenius Kabi intr-o anumita perioada;
  • Informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Fresenius Kabi are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • Date referitoare la compania Fresenius Kabi, sau alte date privilegiate ale acesteia;
  • Cont ansamblu de informatii solicitate de Fresenius Kabi, accesate printr-o adresa de e-mail si o parola, care permit clientului accesul la produsele disponibile pe site, plasarea comnezii/Comenzilor si care contine informatii despre client si despre istoricul Comenzilor plasate (produse, facturi fiscale emise, etc.)
  • Client, persoana fizica sau persoana juridica care a plasat cel putin o comanda pe site, indiferent ca are un cont inregistrat pe site sau plaseaza o comanda fara a-si crea un cont (ca vizitator sau guest);
  • Campanie, actiunea de a expune in scop comercial si de promovare a produselor/serviciilor companiei, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului si prin intermediul paginii de Facebok sau a paginilor din alte retele de socializare daca este cazul, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Fresenius Kabi;
  • Contract la distanta conform legii, reprezinta orice contrat incheiat intre Fresenius Kabi si client fara prezenta fizica simultana a celor doua parti, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta; conditiile de cumparare de pe website impreuna cu Politicile din cadrul sectiunii juridice reprezinta contractul incheiat de Fresenius Kabi cu clientulcare plaseaza o comanda prin intermeidul site-ului;
  • Comanda reprezinta un proces electronic disponibil clientului pe site, ce intervine ca forma de comunicare intre Fresenius Kabi in calitate de vanzator si client prin care acesta din urma isi exprima intentia de a achizitiona anumite produse si/sau servicii aferente, efectuand plata acestora.
  • Confirmarea comnezii reprezinta un e-mail automat primit de catre clientulcare a plasat o comanda pe site si care contine detaliile comnezii plasate cu privire la caracteristicile produsului(lor) comandat(e) si a pretului ramas de achitat in functie de modalitatea de plata aleasa de client. Transmiterea mailului de confirmare a comnezii reprezinta din punct de vedere legal, momentul incheierii contractului intre Fresenius Kabi si client si respectiv acceptarea comnezii de catre Fresenius Kabi;
  • Cos de cumparaturi – sectiune din cont care permite utilizatorului/clientului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul selectarii acestora din site sau la un moment ulterior; in cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin plasarea comnezii, utilizatorul/clientulpoate sa beneficieze daca este cazul, de serviciul oferit de catre Fresenius Kabi de urmarire a produselor prin primirea de comunicari comerciale (alerte) din partea acesteia.
  • document prezentele Conditii de Cumparare;
  • Newsletter/alerta (comunicari comerciale) mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Fresenius Kabi intr-o anumita perioada;
  • WEBsite/site reprezinta site-ul localizat la adresa https://freseniuskabi-magazin.ro;
  • serviciu, reprezinta serviciul de comert electronic desfasurat exclusiv pe sectiunile public disponibile ale siteU-ului, prin acordarea posibilitatii clientilor de a comanda produse si/sau serviciile aferente folosind mijloace exclusiv electronice;
  • Tranzactie incasare de la client sau rambursare catre acesta a unei sume rezultate din vanzarea unui produs/prestarea unui serviciu de catre Fresenius Kabi, inclusiv si daca este cazul, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Fresenius Kabi, indiferent de modalitatea prin care este realizata livrarea comnezii;
  • utilizator, persoana fizica (sau juridica) care are sau obtine acces la Continut, prin folosirea unui mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.), nu detine un cont si nu a plasat nicio comanda pe site.
  • Vanzator este societatea comerciala SC Fresenius Kabi Romania S.R.L., avand Cod Unic de Inregistrare  3391027.
 
     2. General
     2.1. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, utilizatorul sau clientuleste responsabil pentru consecintele care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, utilizatorul sau clientulraspunde pentru orice dauna materiala, intelectuala, electronica sau de orice alta natura produsa siteului, continutului, serviciului, Fresenius Kabi sau oricarui tert cu care Fresenius Kabi are incheiat un contract valabil, in conformitate cu legislatia in vigoare.
     2.2. In cazul in care utilizatorul sau clientulnu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul acordat pentru prezentul document care reglementeaza cadrul activitatii comerciale a Fresenius Kabi in relatie cu acesta:
          2.2.1. utilizatorul sau clientulare dreptul si posibilitatea de a transmite o solicitare scrisa, informand Fresenius Kabi ca nu este de acord cu: 
  • Accesul la site/continut/serviciu, 
  • Alte servicii sau produse oferite de Fresenius Kabi prin intermediul site-ului, 
  • Primirea newslettere-lor/alertelor de orice fel si/sau a comunicarilor din partea Fresenius Kabi de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc). 
     Fresenius Kabi va raspunde clientului in cel mai scurt termen posibil, dar in cel mult 14 zile de la data primirii solicitarii, in functie de solicitarea transmisa, complexitatea acesteia si posibilitatea legala de a o realiza, in acord cu clientUL. Pentru solicitari privind prelucrarea datelor cu caracter personal, termenul de raspuns stabilit de Regulamentul General privind Protectia Datelor este de cel mult o luna (uzual 30 de zile) da la data primirii solicitarii.  
     2.3. clientulpoate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau de a accepta documentul, in forma disponibila in acel moment.
     2.4. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art. 2.3, clientulpoate contacta Fresenius Kabi, sau poate sa foloseasca legaturile din continutul accesat pe site-ul Fresenius Kabi destinate acestui scop.
     2.5. Acest site este adresat utilizatorilor persoane fizice care au implinit cel putin 18 ani si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Fresenius Kabi, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Precizam ca Fresenius Kabi nu intentioneaza sa intre in relatii comercial – juridice cu minori si nu implementeaza astfel mijloace tehnice pentru a verifica veridicitatea credentialelor primite din partea utilizatorului sau clientului la data crearii unui cont sau la data plasarii unei comenzi prin intermediul site-ului. 
     2.6. La aceasta data, posibilitatea de a comanda online este disponibila numai persoanelor cu domiciliul in Romania sau in zonele expres indicate pe site pentru livrare. 
     2.7. Devenind client, Fresenius Kabi va considera ca persoana intruneste conditiile sus mentionate. clientulare dreptul de a interveni oricand pentru a informa compania cu privire la actualizarea acestor conditii in cazul in care apar modificari. In acest sens, compania va solicita din cand in cand utilizatoruluisau clientului informatii privind actualitatea si acuratetea informatiilor oferite de acesta din urma in relatie cu Fresenius Kabi. 
 
     3. Continut
     3.1. Continutul, astfel cum este definit mai sus, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau Continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a Fresenius Kabi sau a administratorului acestuia, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
     3.2. Utilizatorului, clientului sau a altui tert interesat nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Fresenius Kabi, includerea oricarui Continut in afara site-ului, indepartarea insemnelor care reprezinta dreptul de autor al Fresenius Kabi asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, in lipsa acordului exprimat in mod expres de catre Fresenius Kabi sau de catre administratorul acestuia.
     3.3. Orice Continut la care utilizatorul sau clientulare si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prevederilor prezentului document, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Fresenius Kabi si client care poate deroga in tot sau in parte de la prevederile prezentului document si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Fresenius Kabi cu referire la acel Continut.
     3.4. clientulpoate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, precum si in relatie directa cu Fresenius Kabi, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentulUI si cu legislatia in materie si numai cu acordul scris prealabil al Fresenius Kabi. Fresenius Kabi nu este responsabila pentru modalitatea in care clientiisau alte terte parti (societati comerciale, parteneri sau companii media) utilizeaza continutul fara instiintarea si acordul prealabil al Fresenius Kabi. 
     3.5. In cazul in care Fresenius Kabi confera utilizatorului, clientului sau altui tert interesat, dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut, la care acestia au sau pot obtine acces, dreptul de utilizare vizeaza numai respectivul Continut sau parti ale acestuia, atata timp cat continutul sau partile acestuia exista si numai in cadrul perioadei definite in acord si in limitele acordului. Existenta unui acord de utilizare incheiat in mod expres de catre Fresenius Kabi cu un tert, un utilizator sau client, nu reprezinta un angajament contractual din partea Fresenius Kabi pentru respectivul tert, utilizator sau client care obtine acces la Continut sau la anumite sectiuni ale site-ului, in sensul in care Fresenius Kabi are dreptul de a modifica, actualiza sau completa in orice mod si in orice moment site-ul sau oricare dintre sectiunile acestuia, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
     3.6. Niciun Continut transmis catre utilizator, client sau altui tert interesat, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare a site-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea Fresenius Kabi si/sau al unui angajat al acesteia din urma care a mijlocit transferul de Continut (daca este cazul).
     3.7. Este interzisa orice utilizare a continutului site-ului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista. Incalcarea prezentei sectiuni, confera dreptul Fresenius Kabi de a intreprinde masurile legale care se impun impotriva utilizarii nepermise a ContinutLUI site-ului, in vederea repararii potentialelor prejudicii materiale si de imagine aduse Companiei.
     3.8. Postarea de catre utilizator, client sau alta parte interesata pe site sau pe paginile retelelor de socializare ale Fresenius Kabi, nu constituie o derogare a companiei de la un drept asupra sau in legatura cu site-ul. In afara celor acordate in mod expres in prezentul document, nicio parte nu dobandeste niciun drept, titlu sau interes asupra sau in legatura cu site-ul sau cu continutul postat pe paginile retelelor de socializare ale Fresenius Kabi.
     3.9. Toate programele software utilizate in acest site, continutul si elaborarea acestor softuri precum si softul in totalitate, sunt protejate de legile privind dreptul de autor. Orice alta utilizare, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, republicarea, transmiterea, afisarea sau executarea continutului acestui site nu este permisa fara obtinerea consimtamantului prealabil scris al Fresenius Kabi si/sau a administratorului acestuia.
     3.10. Cu exceptia unor prevederi contrare, site-ul, inclusiv tot continutul acestuia cum ar fi design-ul, textul, grafica, logo-urile, imaginile, clipurile audio, precum si alte aspecte legate de site si respectiv de Continut, sunt protejate de normele privind drepturile de autor si de alte legi aflate in vigoare la nivel national sau European din domeniul proprietatii intelectuale si reprezinta proprietatea Fresenius Kabi si a administratorului de drept al acestuia.
     3.11. continutul poate fi modificat oricand de catre Fresenius Kabi, imaginile foto, design-ul, textul, grafica, logourile, clipurile audio precum si alte aspecte legate de site si respectiv de Continut avand caracter de sugestie de prezentare.
 
     4. Drepturile de proprietate Intelectuala
     4.1. Denumirea, sigla si logoul Fresenius Kabi alcatuiesc o marca inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) / EWIPO. 
     4.2. continutul site-ului, respectiv imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este in totalitate proprietatea Fresenius Kabi si a furnizorilor autorizati ai acestuia ale caror informatii pot fi postate pe site sau pe paginile companiei din retelele de socializare, in confomitate cu Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Fresenius Kabi a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
     4.3. Astfel cum este precizat si in capitoul 3, Fresenius Kabi poate oferi utilizatoruluisau clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit Continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul definit, pentru o perioada stabilita in acord si numai pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestui Continut, fara a putea utiliza sectiuni diferite ale site-ului. Utilizarea pe site a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva cu exceptia cazului in care scopul respectivului Continut a fost acela de promovare.
 
     5. Contact
     5.1. Fresenius Kabi publica pe site, datele sale de identificare si contact actualizate, spre informarea utilizatorilor sau a clientilor.
     5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al link-urilor existente in acelasi scop pe site, utilizatorul sau clientulisi manifesta consimtamantul pentru a fi contactat de Fresenius Kabi prin mijloacele disponibile si pentru care utilizatorul sau clientulconsimte, exclusiv in scopul comercial declarat si in vederea realizarii acestui scop, inclusiv prin accesarea mijloacelor electronice, respectiv e-mail sau telefon mobil (e-mail, SMS). 
     5.3. Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Fresenius Kabi se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil utilizatoruluisau clientului. Astfel, Fresenius Kabi va contacta clientUL, pentru primirea informatiilor si sau a notificarilor in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site, pentru executarea contractului la care clientuleste parte sau pentru a raspunde unei solicitari legate de un contract aflat in desfasurare sau incheiat, ori pentru a oferi informatii despre o comanda plasata pe website sau in curs de a fi plasata, sau despre intentia de retur notificata de client sau despre un retur deja realizat. 
     5.4. Pentru alte scopuri in care Fresenius Kabi utilizeaza in mod electronic datele de contact ale clientului, cum ar fi in scopuri de marketing direct si promotionale, Fresenius Kabi va solicita consimtamantul clientului. Pentru mai multe informatii puteti accesa Politica de confidentialiate.  
     5.5. Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc). Constituie o exceptie de la anteriorul paragraf solicitarile in legatura cu activitatile de prelucrare a datelor personale de catre companie, astfel cum este prevazut in cadrul Politicii de confidentialitate existenta pe site. 
 
     6. Newslettere si alerte
     6.1. Pentru abonarea de catre utilizator sau client la comunicarile comerciale (newsletters), vom solicita exprimarea consimtamantului specific cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Fresenius Kabi, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau prin SMS ori apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre client poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 6.3.
     6.2. Datele preluate de la utilizator sau client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot fi folosite de catre Fresenius Kabi in limitele politicii de confidentialitate si a acordului prealabil exprimat de catre utilizator sau client.
     6.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre dumneavoastra se poate exprima in orice moment prin:
          6.3.1. Folosirea legaturii special destinate din cadrul continutului oricaror newslettere si/sau alerte primite sau apeland numarul de telefon disponibil pe site;
          6.3.2. Folosirea optiunilor disponibile in contulde client, pentru modificarea acceptului sau primirii de newslettere si/sau alerte;
          6.3.3. contactarea Fresenius Kabi, utilizand instrumentele disponibile pe site la sectiunea “contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
     6.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul acordat in general pentru prevederile prezentului document sau a celorlalte Politici aplicabile si nu reprezinta o stergere automata a instoricului comunicarilor transmise catre Fresenius Kabi sau primite de la companie. 
     6.5. Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a selectiona clientulcare si-a exprimat anterior acordul de a primi newsletter si/sau alerte in vederea trimiterii acestor comunicari comerciale, cat si dreptul de a elimina justificat din baza sa de date orice client. In acest caz, clientulse poate adresa Fresenius Kabi pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa in sensul prezentului articol sau va primi o informare cu privire la masurile intreprinse de Fresenius Kabi si motivatia acestora.
     6.6. Fresenius Kabi poate sa includa in newslettere si/sau alertele transmise clientului, material publicitar sub forma de Continut care sa faca referire la vreun tert care se afla intr-o relatie de parteneriat cu Fresenius Kabi la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
 
     7. Politica de confidentialitate
     Prin utilizarea site-ului, consideram ca ati citit cu atentie Politica de Confidentialitate a Fresenius Kabi in care va informam cu privire la conditiile de prleucrare a datelor dumneavoastra personale. Inainte de a ne oferi date cu caracter personal prin intermediul site-ului https://freseniuskabi-magazin.ro, vi se va solicita in mod expres sa acceptati aceasta politica.
Pentru vizualizarea Politicii de Confidentialitate a Fresenius Kabi accesati Politica de confidentialitate  aplicabila Fresenius Kabi.
 
     8. Politica de vanzare online
     8.1. Accesul la serviciu
          8.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui utilizator care detine un cont activ, isi creeaza un cont sau care opteaza pentru plasarea unei Comenzi fara a-si crea un cont.
          8.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, utilizatorul va trebui sa accepte prevederile prezentului document.
          8.1.3. Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul utilizatoruluisau clientului la site, la serviciile aferente si/sau daca este cazul, la unele dintre modalitatile de plata acceptate, precum si de a sterge sau restrictiona contulacestuia in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia pe site, accesul si existenta contului clientului ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Fresenius Kabi sau clientiiacesteia (spre exemplu cazul in care un client refuza preluarea comnezii livrate sau nu preia in mod nejustificat comanda la livrare, atrage dupa sine restictionarea clientului de a comanda produse direct de pe site prin orice mijloc pus la dispozitie de catre Fresenius Kabi la un moment dat). In orice caz, orice actiune de restrictionare sau excludere a unui client se va efectua cu respectarea prevederilor art. 6.5.
          8.1.4. Un client poate avea un singur cont. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clientI.
          8.1.5. In situatia in care Fresenius Kabi constata neregularitati si/sau incalcari de orice fel ale prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii Companiei, Fresenius Kabi isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul clientului la Continut sau serviciu, cu respectarea prevederilor art. 6.5 cu privire la notificarea clientului.
     8.2. Modalitati de plata
     Pentru achizitionarea produselor existente pe site-ul Fresenius Kabi, punem la dispozitia clientilor nostri urmatoarele Modalitati de plata:
          8.2.1. Plata ramburs (cash) catre persoana care livreaza produsele comandate. Cu această optiune, produsele sunt livrate la adresa de destinatie solicitata, insotite de un document fiscal, cum ar fi o factura fiscala sau o chitanta. Momentan plata cash nu este acceptata;
          8.2.2. Card de credit/debit – plata online . Plata prin utilizarea unui card bancar va fi efectuata prin intermediul procesatorului de plati [.…] care este partener contractual al Fresenius Kabi. Dacă alegeţi să plătiţi comanda cu un card bancar, veţi fi transferat pe platforma […] şi vi se va solicita să completaţi detaliile privind metoda de plată. După completarea formularului primiţi confirmarea privind plasarea cu success a comnezii şi a realizarii platii catre Fresenius Kabi. Nu se vor aplica alte taxe suplimentare cu exceptia celor expres indicate in procesul online de plasare al comnezii (check-out). 
     Modalitatile de plata disponibile sunt afisate si actualizate in cadrul sectiunii cum platesc de pe site.
     8.3. Produse si servicii
          8.3.1. Fresenius Kabi poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Fresenius Kabi are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada.
          8.3.2. clientulpoate efectua Comenzi de produse comercializate pe site la un moment dat, accesand  posibilitatea de a plasa Comenzi online prin adaugarea produselor in cosul de cumparaturi si urmand procesul de plasare al comnezii finalizat prin selectarea optiunii de plata si respectiv primirea e-mailului automat de confirmare al plasarii comnezii;
          8.3.3. clientulpoate efectua Comenzi de produse comercializate la un moment dat pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorit(e) in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una din modalitatile de plata indicate expres. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comnezii, nu atrage dupa sine prepararea de catre Fresenius Kabi a produsului respectiv si pregatirea comnezii pentru livrare, sau livrarea efectiva a produsului introdus in cosul de cumparaturi. In cazul in care produsul adaugat in cosul de cumparaturi nu este achizitionat in termen de 1 ora (60 minute), produsul va fi anulat urmand a va anunta in momentul in care accesati cosul de cumparaturi despre noul status al produsului selectat.  
          8.3.4. Tarifele afisate pe site reprezinta pretul produsului afisat si al altor produse accesorii pentru care clientulopteaza in completare. La pretul acestuia se va adauga costul livrarii comnezii. 
          8.3.5. Preturile vor fi afisate in moneda nationala LEI iar moneda de referinta pentru calculul, plata si facturarea produselor comandate, va fi moneda locala LEU. Preturile nu sunt formate in baza unui proces decizional automatizat.
          8.3.6. In eventualitatea in care o comanda plasata este achitata folosind un card in moneda EUR sau o alta moneda internationala, banca emitenta a cardului dumneavoastra poate opera conversia in lei a sumei achitate pentru produsele achizitionate de pe site, existand posibilitatea ca banca dumneavoastra sa perceapa un comision de schimb valutar. Astfel, va revine obligatia de a va informa cu privire la existenta unui astfel de comision inainte de a plasa o comanda pe site. Fresenius Kabi nu este raspunzatoare pentru lipsa de informare a clientilor sai. Pentru clarificare, in cazul platilor utilizand un card de debit sau de credit care nu este emis de catre o banca din Romania, Fresenius Kabi nu este/nu poate fi tinuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a cardului difera de moneda nationala - LEU. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientUL.
          8.3.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza cu un card bancar, ulterior platii prin utilizarea POS-ului pus la dispozitie de Fresenius Kabi va debita contulcurent al clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate. 
          8.3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site, pe paginile de Facebook sau Instagram ale Companiei (imagini statice/bannere de campanie/imagini dinamice/prezentari multimedia) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Fresenius Kabi, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
          8.3.9. In prezentarea produselor, Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si care pot sa nu fie livrate impreuna cu produsele comandate.
 
     9. Plasarea comnezii
     9.1. Prin finalizarea comnezii clientulconsimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comnezii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
     9.2. Prin finalizarea comnezii clientulconsimte ca Fresenius Kabi il poate contacta, prin orice mijloc disponibil/agreat de catre parti si prevazut in cadrul prezentului document, in orice situatie in care este necesara contactarea clientului.
     9.3. Fresenius Kabi poate denunta unilateral comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
          9.3.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul optarii pentru a plati utilizand un card bancar emis pe teritoriul Romaniei sau in afara tarii;
          9.3.2. datele furnizate de catre client prin site sunt incomplete sau incorecte, conducand la imposibilitatea procesarii sau a livrarii comnezii;
          9.3.3. activitatea clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Fresenius Kabi si/sau partenerii acestuia;
          9.3.4. Livrarea esuata a comnezii plasate din motive independente de vointa Fresenius Kabi si/sau a partenerilor sai (spre exemplu livratorii produselor comandate);
          9.3.5. producerea unor erori de sistem independente de vointa Fresenius Kabi. 
     9.4. In cazul in care un client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site sau notificand Fresenius Kabi cu privire la noile date de contact, comanda aflata in derulare existenta la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre client inainte de momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact datele existente inainte de modificarea acestora. Datele de contact actualizate vor fi modificate pentru noua comanda plasata de catre client. 
     9.5. Fresenius Kabi depune toate eforturile necesare in vederea acordarii unor informatii corecte cu privire la pretul, ingredientele si alergenii care intra in compozitia produselor afisate pentru comercializare pe WEBsite. Totusi, in mediul digital, erorile de sistem pot sa apara in orice moment, fara a fi generate de Fresenius Kabi si nu pot fi intotdeauna contolate de companie. Erorile de sistem pot sa afecteze buna functionare a site-ului, aducand modificari preturilor sau caracteristicilor produselor, care pot sa fie afisate eronat. In cazul inregistrarii unei Comenzi avand un pret derizoriu fata de pretul real al produsului respectiv, Fresenius Kabi are dreptul de a nu onora comanda respectiva (daca livrarea nu a fost realizata), pe care o va anula, cu informarea ulterioara a clientului. Astfel, Fresenius Kabi nu poate fi trasa la raspundere pentru erorile de sistem care nu sunt generate de actiunile sale, solicitand astfel clientilor sai abordarea unei conduite de buna credinta, intelegere si cooperare cu si fata de Fresenius Kabi. 
 
     10. Returnarea produselor si anularea comnezii
     10.1. produsele din categoria solutiilor de nutritie generala, fiind produse alimentare care au caracteristici perisabile in limita perioadei de valabilitate inscrisa pe ambalaj si in limita modului de depozitare (pastrare), returul acestor produse nu este posibil dupa plasarea unei Comenzi. Fresenius Kabi nu va accepta returul produselor, cu exceptiile expres prevazute in prezentul capitol sau indicate in alta sectiune a WEBsite-ului, avand in vedere ca alimentele destinate unor scopuri medicale speciale fiind exceptate expres de la reglemetarile legislatiei privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (art. 3 alin. 3 lit i din O.U.G. nr. 34 / 2014, cu modificarile ulterioare).
     10.2. produse care fac parte din alte categorii, cum ar fi echipamentele medicale sau alte produse farmaceutice decat produsele mentionate la art. 10.1, vor fi returnate numai in masura in care nu sunt desfacute sau deschise din ambalajul original (al fabricantului) nu sunt deteriorate si pot fi revandute ca noi (sunt returnate in ambalajul original si integru al acestora cu toate etichetele si marcajele sau pictorgramele intacte). Pentru returul produselor care pot fi acceptate pentru retur, clientulpoate transmite un mail utilizand adresele de e-mail disponibile in sectiunea contactsau sa utilizeze formularul de retur.
     10.3. In cazul in care la momentul livrarii clientul constata ca produsele comandate nu corespund din punct de vedere calitativ, sau daca au fost livrate alte produse decat cele comandate, clientulare dreptul de a contacta Fresenius Kabi prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie pentru a informa cu privire la returul produselor si a stabili conditiile unei noi Comenzi sau de returnare a sumelor achitate daca este cazul. Rambursarea sumelor achitate pentru produsele necorespunzatoare va fi realizata in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data notificarii de retur primite din partea clientului. 
     10.3.  In cazul in care un produs livrat nu corespunde comnezii plasate, clientulare dreptul sa accepte sau sa refuze produsul respectiv, sau poate sa solicite inlocuirea acestui produs neconform ori rambursarea costului produsului/produselor neacceptate.
      10.4. In cazul in care Fresenius Kabi nu poate onora integral o comanda plasata de un client pe WEBsite, Fresenius Kabi va informa clientul inainte de livrarea comnezii, iar in masura in care acesta din urma opteaza pentru mentinerea comnezii in conditiile comunicate de Fresenius Kabi, clientulva achita costul aferent produselor efectiv livrate. In cazul in care un produs comandat nu mai este disponibil insa in stoc exista un produs similar, Fresenius Kabi ofera clientului posibilitatea de a schimba produsul, cu acordul Fresenius Kabi privind cantitatea si pretul acestuia.  
     10.5. Rambursarea sumei achitate pentru comanda, va fi realizata prin acelasi mijloc de plata utilizat de client pentru plasarea comnezii. Astfel, daca un client a achitat utilizand un card, Fresenius Kabi va vira suma in contul IBAN corect indicat de client. Daca clientula achitat suma cash la livrare sau direct la sediul Fresenius Kabi, atunci rambursarea sumei va fi realizata prin transfer bancar ca regula generala, sau, in lipsa accesarii acestei optiuni de catre client, plata va fi realizata cash. Pentru rambursarea sumelor prin transfer bancar, clientulva transmite in atentia Fresenius Kabi un cont IBAN valid. 
     10.6. In cazurile exceptionale in care vreunul dintre meal kit-urile Fresenius Kabi nu se ridica la standardele comunicate sau prevazute de lege, va rugam sa contactati Fresenius Kabi utilizand adresa de e-mail Office-RO@fresenius-kabi.com sau apelati numarul/numerele de telefon disponibile pe site.  
 
     11. Contract si finalizare
     Fresenius Kabi va include in coletul livrat catre client sau virtual in contulclientului factura fiscala aferenta produsului/produselor comandat(e) sau poate expedia factura online in format pdf. la solicitarea expresa a clientului. Suplimentar, Fresenius Kabi poate include in comanda materiale publicitare pentru a-si promova propriile produse sau campanii (sau ale unor terti parteneri) precum si cadouri destinate fidelizarii clientilor.
 
     12. Retragere din contract 
     12.1. In termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data plasarii comnezii (respectiv data confirmarii automate a plasarii comnezii pe site) fara invocarea unui motiv. clientulpoate renunta la o comanda efectuata, in conditiile prevazute in cadrul art. 11 din Ordonanta de Urgenta Guvernamentala nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
     12.2. In cazul in care clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata folosind un card bancar si in care banca emitenta a cardului clientului a virat sumele achitate in contulFresenius Kabi, suma aceasta va fi returnata de catre companie nu mai tarziu de 14 zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta despre intentia de renuntare a clientului la comanda si in orice caz, dupa primirea produsului returnat. Pentru rambursara de catre Fresenius Kabi a sumelor achitate, se vor folosi aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientula fost de acord cu o alta modalitate de plata, indicata expres in scris de catre acesta.
     12.3.  Perioada de retragere din contract expira dupa trecerea termenului de 14 zile aplicabil:
          12.3.1. De la data la care clientulsau o terta parte, alta decat transportatorul si indicata de client, intra in posesia fizica a bunurilor, sau
          12.3.2. In cazul mai multor produse comandate in cadrul unei singure Comenzi si livrate separat, in posesia carora intra clientulsau o parte terta alta decat transportatorul, indicata de client intra in posesia acestora. 
     12.4. Intentia de retragere din contract trebuie sa fie transmisa de client in scris, printr-o declaratie clara (prin e-mail la adresa Office-RO@fresenius-kabi.com) sau printr-o scrisoare transmisa prin posta la adresa sediului social al Fresenius Kabi. Ca alternativa, aveti posibilitatea de a utiliza modelul formularului de retragere.
     12.5. Efectele retragerii din contract
          12.5.1. Retragere din contract presupune rambursarea de catre Fresenius Kabi a tuturor sumelor achitate de client inclusiv costurile de livrare ale comenzilor aflate in procesare sau la care se refera solicitare de retragere transmisa. Exceptie de la rambursarea sumelor achitate o constituie costurile suplimentare generate de tipul diferit de livrare soilicitat in mod particular de catre client in afara modalitatilor de livrare standard oferite de Fresenius Kabi. 
          12.5.2. Clientul suporta direct costurile returnarii produselor ca urmare a retragerii din contract iar in masura in care diminuarea valori bunurilor returnate rezulta din manipularea acestora de catre client, acesta din urma suporta direct diferenta de valoare rezultata. 
          12.5.3. In cazul retragerii din contract, Fresenius Kabi poate impiedica orice utilizare ulterioara a continutului digital sau a accesului la contulde client (prin blocarea accesului clientului la continutul digital sau prin dezactivarea contului de client). In eventualitatea in care utilizatorul intentioneaza sa reintre in relatie cu Fresenius Kabi ulterior dezactivarii contului, mijloacele de acces si contact din cadrul website-ului sunt disponibile in orice moment similar oricarui utilizator. 
 
     13. Transport
     13.1. Livrarea catre client a comenzilor plasate este efectuata de regula prin intermediul curierilor proprii sau a livratorilor parteneri ai Fresenius Kabi. 
     13.2. Curierul Fresenius Kabi sau livratorul partener al companiei noastre va incerca livrarea comnezii o singura data, iar in cazul in care comanda nu este preluata, compania are posibilitatea de a aplica masuri limitative sau restrictive respectivului client in lipsa unor motive intemeiate care sa justifice comportamentul acestuia din urma. Pentru clarificare, avand in vedere ca unele dintre produsele comercializate de Fresenius Kabi sunt produse alimentare perisabile, livrarea acestora trebuie realizata in termeneii prezentului document pentru a asigura standardele de calitate promovate si astfel, livrarea unei noi Comenzi presupune pierderi pentru Fresenius Kabi.  
     13.3. Termenul de livrare va fi comunicat la momentul plasarii comnezii sau ulterior in contulde client. Termenul de livrare poate fi modificat din motive independente de vointa Fresenius Kabi.
     13.4. Toate produsele comercializate pe https://freseniuskabi-magazin.ro, sunt livrate pe teritorul Romaniei, astfel cum este indicat in prezxentul document sau dupa cum putem actualiza aceasta informatie din cand in cand pe site. Lista zonelor de livrare poate fi actualizata oricand de catre Fresenius Kabi. 
     13.5. Costurile de livrare sunt suportate de catre client indiferent de valoarea totala a comnezii, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre Fresenius Kabi in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare. Promotiile sunt in mod expres comunicate clientilor iar in lipsa acestora se aplica costurile de livrare afisate in cadrul procesului de plasare al comnezii. 
 
     14. Campaniile promotionale
     14.1. Promotiile desfasurate pe site-ul https://freseniuskabi-magazin.ro, nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Astfel, ca regula generala, aceasta este valabila pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale oferite direct de pe site etc.), cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unui voucher procentual, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective. 
     14.2. Fresenius Kabi stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. 
     14.3. Intreruperea campaniei promotionale
In cazul unei campanii promotionale organizate de Fresenius Kabi, acesta in calitate de organizator, isi rezerva dreptul de a intrerupe campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a participantilor prin afisare pe site. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii acesteia, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta participantii despre aceste modificari.
 
     15. Frauda
     15.1. Fresenius Kabi nu solicita utilizatoruluisau clientului prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
     15.2. Fresenius Kabi declina orice responsabilitate, in situatia in care utilizatorul sau clientuleste prejudiciat sub orice forma de catre un tert care pretinde ca este reprezentant al Fresenius Kabi sau ca reprezinta interesele acesteia din urma. utilizatorul sau clientulisi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale personale si/sau a oricaror informatii confidentiale.
     15.3. Utilizatorul sau clientulva informa Fresenius Kabi asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
     15.4. Fresenius Kabi nu promoveaza SPAM-ul. Orice client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 6.3. din prezentul document.
     15.5. Comunicarile realizate de catre Fresenius Kabi prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
     15.6. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutului si/sau al Fresenius Kabi, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
          15.6.1. Accesarea datelor de orice tip ale altui client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;
          15.6.2. Alterarea sau modificarea continutului siteului sau oricarei corespondente expediate prin orice modalitate de catre Fresenius Kabi catre client;
          15.6.3. Afectarea performantelor serverului/serverelor pe care ruleaza siteul;
          15.6.4. Accesarea sau divulgarea oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutului expediat prin orice mijloc de catre Fresenius Kabi catre client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
 
     16. Limitare de responsabilitate
     16.1. Fresenius Kabi nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui client care utilizeaza siteUL sau continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie prezentele Conditii de Cumparare si a Politicilor publicate in cadrul website-ului, cu exceptia situatiilor in are Fresenius Kabi incalca legislatia in vigoare.
     16.2. In cazul in care un client considera ca un continut expediat prin orice mijloc de catre Fresenius Kabi nu respecta drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Fresenius Kabi, conform detaliilor de contact, astfel incat aceasta din urma sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
     16.3. Fresenius Kabi nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.
     16.4. Fresenius Kabi este exonerat de orice vina in cazul utilizarii siteului si/sau al continutului transmis catre utilizator sau client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteului, e-mail-ului sau al unui angajat al Fresenius Kabi, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura utilizatoruluisau clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de continut.
     16.5. Fresenius Kabi nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
          16.5.1. serviciuL va fi potrivit cerintelor clientului;
          16.5.2. serviciuL va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
          16.5.3. Daca este cazul, produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul site-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
          16.5.4. WEB sitetul sau orice serviciu aferent oferit in mediul online, va fi lipsit de erori generate de sistemele informatice utilizate de Fresenius Kabi sau de erori de functionare ale retelei de internet ori alte erori de functionare izvorate din relatia contractuala pe care compania o are cu diversi parteneri (funizor de energie electrica, furnizor al retelei de internet, etc.).  
     16.6. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de produs), utilizate pentru prezentarea produselor, a campaniilor sau a promotiilor organizate de Fresenius Kabi pe site si/sau pe paginile de Facebook sau Instagram ale companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de Fresenius Kabi de a comercializa produsele afisate, sau alte produse sau elemente de design ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicat pretul de vanzare si descrierea acestora servesc scopurilor comerciale ale Companiei fiind astfel disponibile pentru vanzare.
 
     17. Forta majora si cazul fortuit
     17.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una dintre partile unui contract incheiat, care se afla in desfasurare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii revin in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
     17.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
     17.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
     17.4. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 3 zile de la data producerii evenimentului.
 
     18. Litigii
     18.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteului si/sau al oricarui continut trimis de catre Fresenius Kabi utilizatoruluisau clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile conditiilor de cumparare.
     18.2. Orice disputa cu referire la prezentele conditii de cumparare care ar putea sa apara intre utilizator, sau client si Fresenius Kabi se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
     18.3. In cazul in care disputa nu a putut fi solutionata amiabil, partile au posibilitatea de a contracta serviciile unui mediator autorizat agreat de ambele parti aflate in disputa, iar in cazul in care medierea nu rezolva/solutioneaza disputa, litigiul va fi deferit instantelor competente de la sediul Fresenius Kabi, in conformitate cu legile romane in vigoare.
     18.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
     18.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
 
     19. Dispozitii finale
     19.1. Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale siteului/structurii acestuia/serviciului precum si orice Continut fara notificare prealabila a clientului.
     19.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Fresenius Kabi nu va tinuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt realizate de catre administratorul siteului.
     19.3. Fresenius Kabi isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare sectiune a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
 
     20. Feedback
     20.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Fresenius Kabi, va rugam sa ne contactati utilizand informatiile de contact disponibile in cadrul programului Luni – Vineri intre orele 09:00 - 17:00.
     20.2. Orice observatii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la siteUL sau activitatea companiei Fresenius Kabi, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea companiei, de la data transmiterii acestora catre Fresenius Kabi, pe orice cale de comunicare.
 
 
© Fresenius Kabi– Ultima versiune: septembrie 2022