Conditii de operare

ACEASTA PROCEDURĂ - CONDIȚII DE OPERARE ALE MAGAZINULUI VIRTUAL freseniuskabi-magazin.ro - SUNT REGLEMENTATE CU CARACTER OBLIGATORIU DE CĂTRE VÂNZĂTORUL FRESENIUS KABI ROMANIA SRL, CARE ÎL ȘI ADMINISTREAZĂ. ORICE NEMULTUMIRI SAU RECLAMAȚII VOR FI ADRESATE SOCIETĂȚII LA ADRESA : reclamatii@fresenius-kabi.ro SAU TELEFON: +40 (0) 268 406 260

Condiţii de cumpărare

Atentie: 
Pentru produsele din categoria solutiilor de nutritie enterala şi dispozitive medicale, nu se poate exercita dreptul de retragere din contract si nu se poate efectua returul de catre consumator, alimentele destinate unor scopuri medicale speciale fiind exceptate expres de la reglemetarile legislatiei privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii in baza art 3 alin 3 lit i) din OUG nr 34 / 2014, cu modificarile ulterioare.

Livram comenzi exclusiv pe teritoriul Romaniei.

 

Alegerea produsului

Cupărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande oricare dintre produsele magazinului. Cupărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, Clientul trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş". Făcând click pe  butonul „Vizualizare” al coşului produsele puse în coş în cursul procesului de cupărare se vor regăsi în conținutul coșului virtual, implicit valoarea finală a facturii incluzând şi costul de trasport. La acest pas poate fi verificată corectitudinea comenzii, cu atenţie deosebită pentru preţuri şi cantităţi, care pot fi modificate și corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul prețului comenzii.

Lansarea comenzii

Dacă se consideră corecte cantităţile produselor din coş, s-a verificat totalul prețului şi s-a decis cumpărarea produselor respective, pasul următor este un click pe butonul "Finalizare". Îndată după finalizarea comenzii Cumparatorul are posibilitzatea de a se autentifica în calitate de client existent, de a se înregistra în calitate de client nou, sau de a cumpăra fără a se înregistra.
Dacă a mai cumpărat în magazinul nostru Clientul poate introduce adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă dorește să se înregistreze în calitate de client nou, Clientul trebuie să introducă datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie va fi suficientă doar autentificarea. Dacă Clientul dorește să cumpere fără a se înregistra, va trebui să specifice adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor Clientul va alege modalitatea de livrare (livrare prin curier), respectiv modul de plată (ramburs, ordin de plata). Dacă Clientul este de acord cu conţinutul comenzii, atunci va face click pe butonul „Comandă”.

Preţuri

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă fiecare dintre produsele magazinului virtual. Preţurile afişate sunt preţuri brute, fiind purtătoare de TVA, dar nu conţin contravaloarea taxei de transport. Contravaloarea taxei de transport se regăsește în cuprinsul pașilor procedurii de cumpărare, înainte de finalizarea comenzii, respectiv alături de condiţiile de cumpărare. În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, Vânzătorul are dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, Cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi reconfirme comanda, sau poate să renunţe la aceasta.

Prelucrarea comenzii

Prelucrarea comenzii se face în 24 ore.

Posibilitatea corectării erorilor datelor de intrare

Corectarea datelor de intrare se poate face înainte de finalizarea comenzii prin click pe funcția „Comandă”.

Confirmare

Pentru fiecare comandă Vânzătorul va trimite Cumpărătorului confirmari automate, prin e-mail, atât în urma lansării comenzii, cât şi (ulterior) privind termenul preconizat pentru livrare. Termenul de livrare este estimativ, el putând suferi modificări, independent de intervenția Vânzătorului. Odată cu primirea confirmarilor menționate anterior, între părți va fi considerat incheiat un contract la distanta. Pentru orice clarificări Cumpărătorul va putea contacta serviciul de relaţii cu clienţii al Vânzătorului, la oricare dintre numerele de telefon transmise, ori prin e-mail.

Condiţii de plată

Cumpărătorul are posibilitatea de a plăti prin ramburs. În cazul plății prin ramburs, Cumpărătorul va plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxele de transport, curierului care livrează comanda.

Produsele pot fi achitate și prin transfer catre contul RO85 RZBR 0000 0600 0182 5567, deschis la Raiffeisen Bank. Dupa plasarea comenzii va vom trimite o copie a facturii iar livrarea se va face dupa achitarea acesteia. Comisioanele sunt cele percepute de banca dumneavoastra.



Transport

Transportul şi livrarea produselor comandate se face cu ajutorul unei firme de curierat. Livrarile se fac exclusiv pe teritoriul Romaniei. Termenul de livrare este specificat în e-mailul de confirmare a comenzii. Aveţi posibilitatea de a discuta data livrării şi prin telefon, la numărul din e-mailul de confirmare.

Timp mediu de livrare: 48 de ore (zile lucrătoare)

Costul de transport:
Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, comenzile cu o valoare mai mare de 350 lei (TVA inclus) vor fi livrate gratuit oriunde pe teritoriul României, în limita a 10 Kg. În cazul în care greutatea comenzii este de 10 Kg sau mai mare, se percepe o taxă de extra-greutate  de 10 lei, TVA inclus, respectiv 20 de lei, TVA inclus, daca greutatea acesteia atinge sau depășește 20 Kg.
Costul transportului pentru comenzile a căror valoare nu depășește 350 lei este de 15 lei, pentru coletele cu greutate sub 1 kg. Pentru fiecare kg adițional sau fracțiune de kg, se achită suplimentar o taxa de 1 Leu (TVA inclus).
Nu se percepe taxa pentru kilometri suplimentari (in cazul in care livrarea se face in afara orașelor).



Condiții speciale

Magazinul online nu onoreaza comenzi lansate de către minori. În situația înregistrării în calitate de client nou, Cumpărătorul este de acord cu furnizarea către Vânzătorul care administrează magazinul online a datelor cu caracter personal necesare încheierii contractului la distanta, respectiv, nume, prenume, domiciliu, locul livrării – altul decât domiciliul – prescripții medicale sau clarificări privind starea de sănătate sau evoluția bolii, acolo unde este necesar pentru a stabili compatibilitatea anumitor produse ori cantități livrate, vârsta, sexul, seria si numărul actului de identitate, adresa de postă electronică, numărul de telefon (opțional), orice alte informații necesare atingerii scopului declarat de părți. Vânzătorul declara ca nu va folosi datele cu caracter personal obținute in cadrul procedurii de contractare la distanță, precum și ca nu prelucrează automatizat aceste date, Cumpărătorul fiind în drept să ceară oricand și să obțină stergerea tuturor acestor date, precum și eliminarea acestora din comunicările automate de tip newsletter ale Vânzătorului, in concordanță deplina cu prevederile legislației în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Regulamentul UE 2016/679). Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale menționate in prezentele condiții de cumpărare.

Returnarea produsului

Produsele, altele decât acelea a căror returnare nu este posibila (a se vedea supra mențiunea referitoare la categoria produselor alimentare medicale, pot fi returnate doar în ambalajul original sigilat, fără diferenţe cantitative şi calitative.

Dreptul la renunţare / Garanţia de returnare

Cumpărătorul poate renunţa la contract în termen de zece zile lucrătoare, fără precizarea motivului. Cumpărătorul îşi poate exercita dreptul la renunţare începând cu ziua în care i-au fost livrate efectiv produsele. Vânzătorul are obligaţia de a restitui suma plătită de Cumpărător în cel mult 30 de zile de la data renunţării.
Costurile de returnare ale produselor vor fi suportate integral de către Cumpărător. Vânzătorul are dreptul să pretindă despăgubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor. Dacă produsele returnate în baza exercitării dreptului de returnare nu este în stare ireproşabilă, astfel încât să poată fi revândute, atunci Cumpărătorul are obligaţia de a plăti daune, în condiţiile în care deprecierea, distrugerea acestora, respectiv imposibilitatea de returnare a ei din orice alt motiv  s-a produs intenţionat sau din neglijenţă.
Dacă se dovedeşte la desfacerea ambalajului în faţa personei care face livrarea (curier), că produsele au fost deteriorate înainte de preluarea acestora, Vânzătorul asigură răscumpărarea imediată a produselor şi anularea vânzării. Orice deteriorare vizibila sau lipsă constatată la preluarea produselor trebuie specificată în procesul verbal  de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care le predă şi cel care le primeşte. Vânzătorul nu-si asumă responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior.

Rezerva proprietății

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate asupra produselor până la plata integrală a prețului tranzacției. În cazul comenzilor greşite ori neacceptate, produsele vor fi repreluate în stoc iar în urma unei proceduri noi de vânzare a acestuora încheiată cu success, plata contravalorii prețului lor se va face de noul Compărător.

Modificarea, ştergerea comenzii

La înregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automată Cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată  contract valabil încheiat între Vânzător şi Cumpărător, ea semnalând înregistrarea şi transmiterea intenţiei de cumpărare către angajatul abilitat. În condiţiile în care Cumpărătorul nu primeşte această informare în termen de 48 de ore, orice obligaţii de ofertare ale Vânzătorului față de comanda acestuia vor înceta. Vânzătorul oferă posibilitatea Cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la inceperea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii Cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, din acest moment Cumpărătorul are posibilitatea de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”, in termen de maximum 24 de ore de la data si ora e-mailului de confirmare a livrarii transmis de către Vânzător